S.O.F.I.E

#raklugg#svarthår

Kategori: Allmänt



Hej bloggen! Igår färgade jag håret svart och klippte en någorlunda rak lugg. En härlig person stoppade mig på stan och sa att jag hade en snygg style, såatte.. det tar jag som ett kvitto på att det funkar rätt så bra;))). Senare på dagen träffade jag Mia över en fika och promenad på söder. Det var ett kärt återseende efter att inte ha sett henne på, vad vi kom fram till fyra eller eventuellt fem år. Det är roligt det där, hur tid bara kan vandra förbi och man glider åt varsitt håll för att sedan mötas upp fem år senare.
På eftermiddagen hämtade jag upp Elsa för att vara barnvakt. Vi åkte till mamma i hby för fredagsmys och kojbygge. Nu är det lördag och vi har precis vaknat. Om några timmar blir det bio innan elsa skeppas tillbaka till sin mamma.
Tjibgeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: