S.O.F.I.E

It's my party and i cry if i want to

Kategori: Allmänt

Det har har jag uppehållit mig med den senaste veckan:

Onsdag bjöd på en fattighensmiddag med lyxcider tillsammans med Emma 
 
 Sen drog vi till trädgården och drack öl

Och sen lite mer öl


Trädgården har en sån här härlig fotoautomat

Jag var superglad och skrattade hela vägen hem

Tills jag insåg att vi skulle vänta på bussen i en timme. Jag ville gå hem men Emma tyckte inte att det var någon bra idé. Murderface:


På fredag fyllde jag 24 år. Herregud så härligt ändå:

Jag fick en teckning av min bästa  benji. Hen passade på att promota sig själv litet också.

Födelsedagsposen var intakt



Blev bjuden på suchimiddag och drinkar av Marcus 



På lördag var det 32 grader och jag och Emma hade maskerad. Vi shakade våra lurviga natten lång. framåt vargtimmen fick vi till och med besök av en som presenterade sig som en lord, jag hörde fel och trodde han sa att han var en nerd. Det var han iof också.

Solen, solen skiner på mig 



Emma twiggy Fjellborg you can work this look every day


 
Jag och mitt 80-talsface




Let the party begin


En dansbild jag snott av mallan pga dansbilder är ju så härliga och ändå tog jag ingen själv

 
Adios!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: