S.O.F.I.E

Drömmarnas drömstad för en drömmare som jag

Kategori: Allmänt




Drömmer mig tillbaka till Paris såhär på morgonkvisten... och ser ner på min tatuering som har börjat flagna. Det är i och för sig ett bra tecken att den läker som den ska men inte är det fagert inte. Funderar också på hur jag bäst ska täcka över den för att det inte ska komma sol på. Igår använde jag ett bandage i någon timme då jag var vid stranden, men det var otroligt svettigt! Det är definitivt mer fnuligt och besvärligt efter tatueringen är gjord med  rengöring, flagning och att det kliar än vad det gör ont att göra den, för i ärlighetens namn gjorde det inte så ont!

Nåväl, apropå stränder vet jag inte hur det blir med det i sommar, trots att jag älskar att bada. Nu har jag både haft en lång snok ringla sig in under min badhanduk och sett en komma ringlandes i vattnet. Det är svårt att beskriva min avsky för ormar. Deras ringlande oberäknade rörelser och de där huvudena...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: